Kilkadziesiąt sesji, debat i prezentacji, ponad 230 prelegentów z kraju i zagranicy, niemalże 200 wystawców – tak w skrócie wyglądała 6. stacjonarna edycja największego wydarzenia poświęconego trendom w architekturze i wzornictwie. Udział w wydarzeniu wzięło 9 tys. Gości, a debaty 4 Design Days transmitowane online odtworzono 48 tys. razy.
Spędziliśmy 4 intensywne dni w towarzystwie architektów i projektantów z Polski i zagranicy, inwestorów, deweloperów, producentów, władz samorządowych oraz ekspertów, a także niezależnych miłośników dobrego designu. W gronie przedstawicieli świata biznesu rozmawialiśmy o najnowszych trendach w architekturze, designie i nieruchomościach, budując solidną wizję roku 2022.
Wydarzenie rozpoczęło się Dniami dla Biznesu, podczas których Tomasz Pietrzak, Sales & Product Director North and Central Europe jako prelegent wziął udział w prezentacjach konkursowych, opowiadając przed publicznością 4 Design Days 2022 oraz Jury konkursu – uznanymi architektami, designerami, przedstawicielami uczelni artystycznych i organizacji branżowych oraz ekspertami od marketingu i e-commerce o naszej kolekcji Look, która została nominowana do konkursu Dobry Design 2022 w kategorii wyposażenie łazienki.
Weekend upłynął pod znakiem Dni Otwartych, które w Katowicach są wyjątkowym świętem architektury i designu. Wystawy, atrakcje, prezentacje i warsztaty dla wszystkich, którzy kochają dobry design i architekturę trwały w najlepsze, a my gościliśmy pasjonatów wzornictwa na naszym stoisku przez wszystkie 4 dni Targów.
Dla Elity – 4 Design Days to idealne miejsce na zaprezentowanie nowych produktów, które znajdą się w ofercie firmy w 2022 roku. W tym sezonie istotne są dla nas nietuzinkowe kolory i nowoczesny design, ale i powrót do przeszłości w wyjątkowej formie z nowatorskimi rozwiązaniami w obszarze funkcjonalności i estetyki.
W tym roku szczególną uwagą postanowiliśmy obdarzyć temat ekologii oraz naszych działań na rzecz planety. W alternatywie dla plastiku, większość materiałów promocyjnych wykonaliśmy z materiałów pochodzących z recyklingu. Do stworzenia zaproszeń, wizytówek czy tabliczek informacyjnych dotyczących kolekcji, zamiast lakierowanego papieru użyliśmy ekologicznego papieru z odzysku. Wśród gadżetów promocyjnych również dominował temat ekologii – wszystkie prezenty nawiązywały do naszych akcji na rzecz środowiska – Save the Bees oraz Sadzenia Lasu.
Największym zainteresowaniem cieszyły się tegoroczne nowości – kolekcje oraz akcesoria, które już niedługo wejdą do regularnej sprzedaży. Kolekcje mebli łazienkowych Legacy oraz Soho przykuły uwagę wszystkich odwiedzających stoisko oraz stały się głównymi bohaterami relacji na Instagramie, w których oznaczali nas użytkownicy portalu.
Dziękujemy za tak ciepłe przyjęcie naszego stoiska, liczne odwiedziny oraz wszystkie spotkania i rozmowy! To był piękny czas, pełny wspaniałych doświadczeń. Wspaniale było w tym roku być tu z Wami. Mamy szczerą nadzieję, że w takim samym (a najlepiej jeszcze większym!) gronie spotkamy się bezpiecznie za rok.
Wszystkie osoby, które nie mogły być z nami w tym terminie w Katowicach, zapraszamy na wirtualny spacer po naszym stoisku. Ta niesamowita wizualizacja pozwoli Wam poczuć się jak prawdziwy zwiedzający!