Badanie opinii Klientów na temat Elity oraz mierzenie ich satysfakcji jest stałym elementem, podlegającym monitorowaniu.
Zrozumienie zachowania odbiorcy produktów jest dla nas punktem wyjścia dla budowania procesu lojalności, którego celem jest pozyskiwania i utrzymywanie odpowiednich Klientów.
Potwierdzeniem bardzo dobrego odbioru Elity przez Klientów są przyznane wyróżnienia branżowe:
- Miesięcznik „Meble Plus” „PRODUKT ROKU 2004” – Wyróżnienie otrzymała Seria ALUMINIUM za: ciekawe połączenie materiałów, nowoczesne wzornictwo, zastosowanie wysokiej jakości materiałów i komponentów oraz za funkcjonalność,
- Miesięcznik „Łazienka” „WYBÓR ROKU 2004” – I Nagrodę otrzymała seria MARCO BRZOZA za: jednorodność stylistyczną i bogactwo elementów serii, przy zachowaniu dobrej ceny; za proste i oszczędne wzornictwo oraz funkcjonalność będącą odzwierciedleniem potrzeb polskiego użytkownika (do edycji konkursu zostały zgłoszone 154 produkty z branży wyposażenia łazienek),
- Miesięcznik „Meble Plus” „ PRODUKT ROKU 2005” – I Nagrodę otrzymała seria CLASSIC za: atrakcyjną propozycje wzorniczą i kolorystyczną dla miłośników klasycznej stylistyki, dbałość o szczegóły i bezpieczeństwo użytkowania.