Grupa Royo

mapa

 

Royo Group jest zespołem przedsiębiorstw, zajmujących się projektowaniem i sprzedażą kompleksowego wyposażenia łazienek.

Royo Group powstało z potrzeby połączenia wysiłków różnych prestiżowych firm tak, aby profesjonalnie sprostać wszelkim wyzwaniom stawianym przez wciąż rozwijający się rynek.

Royo Group powstało z inicjatywy Pascual Royo Pérez, przedsiębiorcy, który w 1972 roku założył własny zakład produkujący meble łazienkowe.

W wyniku jego działalności i przedsiębiorczości w 1982 roku powstała firma Mobiliario Royo. Firma ta skupiła swoją działalność na projektowaniu, wytwarzaniu i sprzedaży produktów do kompleksowego wyposażenia łazienek.

Dzięki nieustannej pracy, profesjonalizmowi, dobremu zarządzaniu, strategicznej wizji rynku, a także wysokiej jakości produktów i usług, firma stała się jednym z najważniejszych producentów mebli łazienkowych w Hiszpanii. Tak dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa pozwolił na utworzenie kilku innych firm, które uzupełniły ofertę produktową i poszerzyły zakres działalności. W tym długim okresie Royo Group przeszło przez różne ważne etapy, które wpłynęły na dalszą ewolucję i rozwój przedsiębiorstwa.

Elementem wyróżniającym Royo Group jest jej kultura organizacyjna, która opiera się na dążeniu do utworzenia konkurencyjnej i rentownej grupy firm działających w zglobalizowanej gospodarce.

Misją Royo Group jest polepszanie jakości życia oraz uczestnictwo we wzroście zamożności społeczeństwa. Dzięki postępowi i kreatywności dążymy do wytworzenia i sprzedaży produktów do kompleksowego wyposażenia łazienek i mieszkań.

B+R+I Badania + Rozwój + Informacja

Royo Group stawia na B+R+I jako klucz do osiągnięcia rentownej i konkurencyjnej grupy firm. Stawiając na produkty wysokiej i średniej klasy jesteśmy w stanie sprostać wymogom XXI wieku. Nasz image marki, wzornictwo i innowacyjność wyróżnia nas na rynku.

B+R+I Royo Group oznacza wyraźne zobowiązanie do ciągłego rozwoju w następujących dziedzinach:

a)   Procesy produkcyjne i technologie przemysłowe

Wdrożenie najnowszych technologii i zaawansowanych systemów gwarantujących uzyskanie najwyższej jakości produktów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów zachowując zasady bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.

b)   Jakość, wzornictwo i kreatywność,

Dostosowanie struktury wszystkich działów firmy do potrzeb strategicznych poprzez silne wzmocnienie personelem z wysokimi kwalifikacjami.

c)   Doskonałość w zarządzaniu,

Opierając się na zasadach Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM), stosowanie systemów zarządzania takich jak: Balance Scorecard (BSC) wraz z wszechstronnym panelem kontroli B2B (business to business), CRM (Customer Relationship Management) oraz narzędzi najnowszej generacji ERP, BI (Business Inteligence) z także Workflow (zarządzanie i kontrola obiegiem dokumentacji).

Royo Group jednoczy prestiżowe i dobrze znane na rynku marki: Royo Bath, Bannio, Elita i Aquaidro. Firmy te są doskonałym przykładem rozwoju strategicznego, przepowiednią solidnej przyszłości, spójnego i jednoczącego image, który odzwierciedla sukces i wzbudza zaufanie wśród klientów.

Polityka cookies

Możesz w każdej chwili dokonać zmian tych ustawień w przeglądarce, akceptując lub odrzucając część z tych plików. Jeśli będziesz korzystał z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach swojej przeglądarki, będziemy zapisywali i uzyskiwali dostęp do tych informacji (cookie) w pamięci Twojego urządzenia końcowego (komputer, telefon itp.) w wymienionych celach. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.