Royo Group powstało z potrzeby połączenia wysiłków różnych prestiżowych firm tak, aby profesjonalnie sprostać wszelkim wyzwaniom stawianym przez wciąż rozwijający się rynek.
Royo Group powstało z inicjatywy Pascual Royo Pérez, przedsiębiorcy, który w 1972 roku założył własny zakład produkujący meble łazienkowe.
W wyniku jego działalności i przedsiębiorczości w 1982 roku powstała firma Mobiliario Royo. Firma ta skupiła swoją działalność na projektowaniu, wytwarzaniu i sprzedaży produktów do kompleksowego wyposażenia łazienek.
Dzięki nieustannej pracy, profesjonalizmowi, dobremu zarządzaniu, strategicznej wizji rynku, a także wysokiej jakości produktów i usług, firma stała się jednym z najważniejszych producentów mebli łazienkowych w Hiszpanii. Tak dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa pozwolił na utworzenie kilku innych firm, które uzupełniły ofertę produktową i poszerzyły zakres działalności. W tym długim okresie Royo Group przeszło przez różne ważne etapy, które wpłynęły na dalszą ewolucję i rozwój przedsiębiorstwa.
Elementem wyróżniającym Royo Group jest jej kultura organizacyjna, która opiera się na dążeniu do utworzenia konkurencyjnej i rentownej grupy firm działających w zglobalizowanej gospodarce.
Misją Royo Group jest polepszanie jakości życia oraz uczestnictwo we wzroście zamożności społeczeństwa. Dzięki postępowi i kreatywności dążymy do wytworzenia i sprzedaży produktów do kompleksowego wyposażenia łazienek i mieszkań.
Royo Group stawia na B+R+I jako klucz do osiągnięcia rentownej i konkurencyjnej grupy firm. Stawiając na produkty wysokiej i średniej klasy jesteśmy w stanie sprostać wymogom XXI wieku. Nasz image marki, wzornictwo i innowacyjność wyróżnia nas na rynku.
B+R+I Royo Group oznacza wyraźne zobowiązanie do ciągłego rozwoju w następujących dziedzinach:
a) Procesy produkcyjne i technologie przemysłowe
Wdrożenie najnowszych technologii i zaawansowanych systemów gwarantujących uzyskanie najwyższej jakości produktów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów zachowując zasady bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i ochrony środowiska.
b) Jakość, wzornictwo i kreatywność,
Dostosowanie struktury wszystkich działów firmy do potrzeb strategicznych poprzez silne wzmocnienie personelem z wysokimi kwalifikacjami.
c) Doskonałość w zarządzaniu,
Opierając się na zasadach Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM), stosowanie systemów zarządzania takich jak: Balance Scorecard (BSC) wraz z wszechstronnym panelem kontroli B2B (business to business), CRM (Customer Relationship Management) oraz narzędzi najnowszej generacji ERP, BI (Business Inteligence) z także Workflow (zarządzanie i kontrola obiegiem dokumentacji).
Royo Group jednoczy prestiżowe i dobrze znane na rynku marki: Royo Bath, Bannio, Elita i Aquaidro. Firmy te są doskonałym przykładem rozwoju strategicznego, przepowiednią solidnej przyszłości, spójnego i jednoczącego image, który odzwierciedla sukces i wzbudza zaufanie wśród klientów.